loading...
آى فور گيم | مرجع دانلود ابزار بازى
تبلیغات و اطلاعیه ها
سياوش اسدى بازدید : 308 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز . از امروز به بعد این سایت بروز نمیشود ! ما به سایت GGamers میرویم و برای مشاهده مطالب بیشتر به این سایت مراجعه کنید . به زودی این سایت بسته میشود . لطفا از چند روز دیگر به سایت جدید ما یعنی GGamer.Ir مراجعه کنید !

سياوش اسدى بازدید : 4186 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

باسلام.مدتی هست که بازی BioShock Infinite برای کنسول PC منتشر شده و همچنین مدتی هست که این بازی توسط گروه FLT کرک شده . در این پست کرک سالم این بازی رو برای شما آماده کرده ایم که امیدوارم لذت ببرید . برای دانلود کرک به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 1541 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (1)

با سلام. پس از انتشار کرک این بازی نوبت به ترینر میرسد . شاید خیلی ها توان رد کردن مراحل این بازی رو نداشته باشن . اما به کمک ترینر میتوانند مراحل را به راحتی رد کنن . امروز ما 5 ترینر برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 9397 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

باسلام . چند روزی میشه که بازی Resident Evil 6 برای کنسول PC منتشر شده و کسانی که منتظر این بازی زیبا و ترسناک بودن میتونن این بازی رو بازی کنن و لذت ببرند . تا امروز 3 کرک برای این بازی منتشر شده که ساخت گروه های Reloaded و 3DM هستن و دو کرک از گروه 3DM و آن یکی از گروه reloaded منتشر شدن . برای دانلود به ادامه مطلب بروید . به زودی لینک دانلود بازی و ترینر های این بازی قرار میگیرد .

سياوش اسدى بازدید : 609 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

باسلام.پس از حدود 10 روز غیبت دوباره برگشتیم. دلیل نبودن در این مدت این بوده که من به مسافرت رفته بودم و در اونجا اینترنت نداشتم . بگذریم . چند روز پیش کرکی از بازی Starcraft 2 : Heart Of The Swarm توسط گروه FLT منتشر شد . در این پست کرک این بازی رو قرار دادم.

سياوش اسدى بازدید : 817 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز از طرف یک هکر اطلاعات این بازی هک شد و بر روی یک سایت به اشتراک گذاشته شد . این اطلاعات چیز های جدید را نشان میدهند . برای مشاهده اطلاعات این بازی به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 935 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز بازی دیگری از سری بازی های The Walking Dead منتشر شد . بعد از مدتی همین بازی توسط گروه 3DM کرک شد و در سایت اسکیدرو منتشر شد و حالا ما این کرک را در این پست برای شما قرار دادیم . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 850 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

باسلام . امروز یک بازی زیبا برای دانلود برای شما فراهم کرده ایم که قطعا از این بازی خوشتون خواهد اومد . این بازی توسط گروه Skidrow کرک شده و حالا ما لینک دانلود این بازی را برای شما آماده کرده ایم . این بازی قطعا جزو بازی های محتاد کننده خواهد بود . شما میتونید این بازی رو با دسته بازی کنید,میتونید آنلاین بازی کنید و میتونید موتور مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و با اون مسابقه بدید و خیلی امکانات دیگه کخ به این بازی جلوه خوبی میده . برای دانلود این بازی برای کنسول پی سی به ادامه مطلب بروید ...

نسخه کامل SKIDROW

3 گیگابایت حجم در 4 پارت

سياوش اسدى بازدید : 288 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران

و یگانه یادگار جمشید را به شما تبریک میگویم . . .

درود.یک سال شمسی دیگر هم به پایان رسید. سایت ما گرچه از همین اواخر سال کار خودش را شروع کرد اما در این مدت سایت ما کلی کار انجام داد . سایت ما در این مدت 24 مطلب منتشر کرد , امکان عضو گیری در سایت را فعال کرد و هم چنین انجمن تخصصی را نیز راه اندازی کرد . سایت ما هنوز در بین سایت های بازی تا کنون زیاد محبوبیت پیدا نکرده اما انتظار دارد که در سال نو در بین سایت های بازی فارسی محبوبیت پیدا کند . به احتمال زیاد اگر سایت ما محبوبیت پیدا کرد دامنه برای آن خریداری میکنیم و اگر شما دوستان تمایل داشتید بخشی به نام گیم اینفورمیشن (Game Information) راه اندازی میکنیم که در این بخش تمامی اطلاعات,مثل نقد و بررسی,رفع مشکلات و ... در مورد بازی مورد نظر شما قرار دارد . و همچنین بخش بازی های آنلاین را در انجمن راه اندازی خواهیم کرد !

امیدوارم سالی پر از شادی و نشاط در پیش و روی داشته باشید ...

با مهر فراوان , سیاوش اسدی 

سياوش اسدى بازدید : 680 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز باکس آرت بازی Battlefield 4 منتشر شد. کمپانی های EA و DICE گفته بودند این بازی برای کنسول PS4 و نسل بعدی Xbox نیز منتشر خواهد شد . اما در این باکس شما مشاهده میکنید که این بازی برای کنسول های این نسل یعنی Xbox 360 و PS3 منتشر میشوند . برای مشاهده باکس آرت ها به ادامه مطلب بروید . 

سياوش اسدى بازدید : 798 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (3)

درود.پس از چند رو غیبت دوبار هبرگشتیم و امروز با سیو گیم Sniper Ghost Warrior 2 در خدمتتون هستیم . این بازی رو خودم تموم کردم . جالبه خیلی مراحلش کم بود . چون همین امروز خریدمش . دقیقا تایم گرفتم حدود 7 ساعت شد که بازی تموم شد . گرافیک این بازی منو خیره کرده بود . گرافیک خارق العاده ای داره این بازی . برای دانلود سیو این بازی به ادامه مطلب بروید .

 

سياوش اسدى بازدید : 242 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز 4 ترینر از بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای شما آماده کردیم . قطعا برخی از مراحل این بازی سختن و شما برای رد کردن این مراحل (اگر تازه واردید) نیاز به ترینر (شاید) داشته باشید . 2 تا از این ترینر ها ساخت گروه Cheat Happens و بقیه ساخت گروه های نامعتبر هستن . اما همه ترینر ها کار کرده و تست شده هستند. برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 953 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز بازی Sniper Ghost Warrior 2 منتشر شد.من شخصا از وقتی که فهمیدم این بازی در سال 2013 میخواد وارد بازار شه منتظرش شدم تا الان.این بازی شامل گرافیک خارق العاده و یک گیم پلی عالی هست . به کسانی که علاقمند به بازی هایی مثل بازی Sniper Elite هستند این بازی را حتما بازی کنن . این بازی بعد از انتشارش توسط گروه 3DM و گروه ALI231 کرک شد و در ادامه مطلب میتوانید کرک های این 2 بازی را دانلود کنید و لذت ببرید .

کرک FLT اضافه شد !

سياوش اسدى بازدید : 615 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.دیشب آپدیتی برای بازی Tomb Raider منتشر شد و سایت ما امروز این آپدیت را برای شما قرار میدهد . این آپدیت حدود 150 مگابایت حجم دارد و چند باگ را در بازی رفع میکند. برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 865 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز 3 ترینر سالم و تست شده برای بازی Tomb Raider 2013 آماده کرده ایم . ترینر ها ساخت گروه های Cheat Happens,Lingon و یک گروه نا آشنا دیگر هست . برای دانلود این 3 ترینر به ادامه مطلب بروید . 

سياوش اسدى بازدید : 811 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.خیلی ها منتظر بازی زیبای Arma 3 بودند که قرار بود امسال منتشر بشه و منتشر شد . این بازی حالت اکشن دارد و یه جورایی هم سبک با بازی COD هست . دیشب این بازی توسط گروه Skidrow کرک شد و ما هم اکنون کرک این بازی را برای شما در سایت قرار میدهیم .

:: امکان انتشار کرک های بیشتری نیز هست ::

سياوش اسدى بازدید : 347 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.پس از انتشار کرک ما امروز برای شما لینک دانلود این بازی زیبا یعنی بازی Tomb Raider را برای شما در وبسایت قرار دادیم . این بازی رو گروه بزرگ SQUAR ENIX منتشر کرده که در این سال به جز این بازی بازی Hitman : Absolution رو هم نیز منتشر کرده . برای دانلود بازی در 10 پارت و در پارت های 1 گیگابایتی به ادامه مطلب بروید .

:: Skidrow Full Version | 10 GIG ::

سياوش اسدى بازدید : 211 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.بازی Tomb Raider یکی از آن بازی های زیبا و داستانی هست که جلوه اکشن بسیار خاصی دارد . دیشب این بازی توسط گروه 3DM منتشر شد و ما در این پست کرک این بازی را برای شما آماده کرده ایم . امیدواریم لذت ببرید . برای دانلود کرک بازی Tomb Raider به ادامه مطلب بروید .

:: در صورت انتشار کرک های بیشتر این پست بروز میشود ::

:: به زودی لینک دانلود این بازی را برای کنسول PC در سایت قرار میدهیم ::

سياوش اسدى بازدید : 477 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

درود.امروز آپدیتی برای بازی Crysis 3 منتشر شد که در دقایقی بعد از انتشار آن توسط گروه Reloaded کرک شد . این آپدیت مشکلات زیادی را در بازی بر طرف میکند . سایت ما امروز این آپدیت رو که حدود 1 گیگابایت حجم دارد برای شما در سایت قرار داده . شما میتوانید به ادامه مطلب بروید و آپدیت را در 2 پارت و از 2 سرور مختلف دانلود کنید و هم چنین میتوانید کرک این بازی را به صورت جداگانه دانلود کنید .اما متاسفانه هنوز مشکل DX 10 در این بازی رفع نشده :| !

:: احتمال انتشار آپدیت های بیشتری نیز هست (این نسخه از آپدیت : 1.1) ::

 

سياوش اسدى بازدید : 940 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.امروز با کرک بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army در خدمتتون هستیم که توسط گروه FLT منتشر شده . این بازی جزء بازی های زیبای استیم هست که آنلاین هست . برای دانلود کرک به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 614 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (1)

درود.امروز با کرک بازی Brutal Legend در خدمت شما هستیم . این بازی به همه سیستم ها سازگار هست و حجم خیلی کمی هم داره و جزء بازی های کدکانه و فانتزی هست . کرک این بازی امروز توسط Reloaded منتشر شد . برای دانلود کرک به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 3840 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (2)

درود.پس از منتشر شدن کرک و ترینر امروز سایت ما رفع مشکلات این بازی رو برای شما در سایت قرار میده . گرچه طبق تحقیقات من گیمرها خیلی کم با این بازی مشکل داشتن ولی خوب باز هم تک و توک پیدا میشه کسی که مشکل داشته باشه . برای مشاهده رفع مشکلات به ادامه مطلب بروید !
:: بنده تا جایی که تونستم,سعی کردم بهترین مطالب را برای شما فراهم آورم ::

:: پست در تاریخ 8/اسفند/91 بروز رسانی شد ! ::

 

سياوش اسدى بازدید : 1536 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (1)

درود.این چند روز من سرم یکم شلوغ و برای سیستمم مشکلی پیش اومده بود که نتونستم سایت رو آپدیت کنم . خوب چند وقتی میشه که کرک بازی Crysis 3 منتشر شده . بازی Crysis 3 از نظر من جزء یکی از بهترین بازی های FPS هست ! نسخه 2 این بازی وقعا شاهکار کرد و بازی 3 نمرات خوبی نگرفت ولی نمراتش خیلی هم بد نبود . ولی به نظر من تا شما این بازی رو بازی نکنید نمیفهید عجب بازیه ! laugh خوب امیدوارم لذت ببرید از کرک نسخه Reloaded بازی Crysis 3 . دانلود کرک در ادامه مطلب !

:: کرک فیکس 2 Reloaded منتشر شد ::

به کمک این کرک مشکلی نخواهید داشت ! 

 

سياوش اسدى بازدید : 581 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

درود. پس از منتشر شدن کرک این بازی بنده امروز ترینر این بازی را برای شما فراهم کردم که امیدوارم خوشتون بیاد . شاید خیلی ها در این بازی در مرحله ای گیر کرده باشن اما این ترینر مشکل آن ها رو رفع میکنه . به زودی رفع مشکلات این بازی رو هم در در سایت برای شما قرار میدهم . 

 

سياوش اسدى بازدید : 744 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

درود.همانطور که میدانید قرار بود که کنسول جدید سونی دیشب رونمایی شود ! در این رونمایی سونی از کنسولی که قرار است با نام PS4 وارد بازار شود رونمایی کرد . در اتفاقات دیشب سونی اولین عکس از دسته (کنترولر) این کنسول را به اشتراک گذاشت . برای مشاهده اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید ...

سياوش اسدى بازدید : 413 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (1)

درود . چند سایت خبری و مجله های بازی نمرات بازی Crysis 3 را منتشر کردند . نمرات این بازی کمی نا امید کننده هست و این بازی نمره ای بالا تر از 9 نداشته . برای مشاهده نمرات به ادامه مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 2488 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود سیو گیم کامل بازی Devil May Cry 5

درود به همه دوستان . امروز ابزار جدیدی را برای شما فراهم کردم که شاید بتونه به شما کمک بکنه . مطمئناً کسانی هستن که توی بازی Devil May Cry مشکل داشته باشن و بنده امروز سیو گیم کامل این بازی رو برای شما روی حالت Story Mode فراهم کردم که امیدوارم خوشتون بیاد . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

 

سياوش اسدى بازدید : 156 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

تاریخ انتشار کنسول 20 فوریه = 2 اسفند (4شنبه)

پس از کشیدن انتظار طولانی بالاخره کمپانی Sony اعلام کرد که کنسول بازی بعدی خود را که با نام Play Station 4 یا همون PS4 وارد بازار میشود در تاریخ 20 فوریه که برابر با 2 اسفند 1391 که روز چهار شنبه میشود رونمایی میکند . برای اطلاعات بیشتر به ادامه همین مطلب بروید .

سياوش اسدى بازدید : 1322 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود کرک بازی H.A.W.X 2

درود.امروز ما اولین پست وبسایت را قرار میدهیم . چند روزی میشود که کرک بازی H.A.W.X 2 منتشر شده . این بازی تازگیا برای پلتفورم PC به بازار نیومده که همین حالا کرک شه. حدود 2 سالی هست که از انتشار این بازی برای PC میگزره و تازه کرک شده . این کرک ساخت گروه Ubidrm هست . برای دانلود به ادامه مطلب بروید . 

سياوش اسدى بازدید : 139 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

درود. ما امروز خبر شروع به کار وبمسات آی فور گیم را به شما میدهیم . این وبمسایت با عنوان کمک به گیمرهای عزیز ایجاد شده و هدف این سایت این است که به گیمر های عزیز کمک رسانی کند . ما امیدواریم که با کمک شما دوستان عزیز وبسایت ما رتبه بالاتری پیدا کند . هم چنین به زودی خدمات جدید تر مانند انجمن و موارد دیگر نیز برای سایت فعال میشود.

      با تشکر , سیاوش اسدی

درباره ما
Profile Pic
درود.هدف از انتشار اين سايت كمك به گيمرها است . در اين وبلاگ ما سعى ميكنيم كه آخرين ابزار هاى بازى ها رو براى شما فراهم آوريم . اگر شما ابزارى نياز داريد ميتوانيد از راه نظر دادن ابزار خود را درخواست كنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 1,556
  • بازدید سال : 14,631
  • بازدید کلی : 156,676
  • کدهای اختصاصی

    تبلیغات
    پشتیبانی

    FaceBook Twitter RSS

    » برای اینکه با ما در ارتباط باشید میتوانید از راه تماس با ما,ارسال ایمیل به ما و از راه انجمن با ما در ارتباط باشید

    » در صورتی که مشکلی یا سوالی در مورد بازی دارید آن را در انجمن و در بخش راهنمای قدم به قدم بازی ها مطرح کنید تا بعد از (حداکثر) 24 ساعت از طرف      مدیران و کابران سایت پاسخ خود را دریافت کنید

    » در صورتی که نیازی به ابزار بازی دارید آن را در انجمن و یا در بخش نظرات یک مطلب ابزار مورد نیاز خود را درخواست کنید